Головне управління ДПС у Рівненській області інформує
Платники податків Рівненщини погасили понад 6 мільйонів податкового боргу
У січні 2023 року на Рівненщині за рахунок погашення податкових боргів до бюджету країни надійшло 6,1 млн грн, зокрема до місцевих скарбниць – 1,2 млн гривень.
Крім того, в рахунок погашення заборгованості з єдиного внеску надійшло 3,7 млн грн, у тому числі 0,3 млн грн – за результатом взаємодії з органами Державної виконавчої служби.
Звертаємо увагу, що до боржників можуть застосовуватись як застережні заходи (направлення податкової вимоги, самостійне визначення боржником джерел погашення податкового боргу, реєстрація податкової застави, розстрочення сплати грошових зобов'язань та податкового боргу), так і заходи примусового характеру (стягнення податкового боргу на підставі рішення суду, стягнення готівки, звернення до суду щодо зупинення видаткових операцій платника податків на рахунках у банках та інших фінансових установах, адміністративний арешт, реалізація майна, яке знаходиться в податковій заставі тощо).
Тож враховуючи виклики, які ставляться перед державою в умовах воєнного стану, звертаємося до платників, які вже допустили виникнення податкового боргу, з пропозицією виявити громадянську відповідальність перед державою та суспільством і здійснити сплату податкових зобов'язань.
Кожна гривня, сплачена до бюджету, - це важлива складова економічного фронту та реальна допомога ЗСУ!
Електронний кабінет платника
Головне управління ДПС у Рівненській області інформує, що дистанційне спілкування суб'єктів господарювання з податковою службою є актуальним, особливо якщо питання, з яким платник податків збирається звернутися до Центру обслуговування, або ж до державних податкових інспекцій, можливо вирішити в онлайн-режимі, використовуючи сервіс «Електронний кабінет».
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Порядок функціонування Електронного кабінету визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810.
Електронний кабінет складається із двох функціональних частин: відкрита (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет).
Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).
Переваги Електронного кабінету: працює на персональному комп'ютері та старт-пристрої; цілодобово; в режимі он-лайн; без відвідування ЦОП; безкоштовно; без додаткового програмного забезпечення.
Фізична особа втратила РНОКПП. Який алгоритм дій для його поновлення?
В ГУ ДПС у Рівненській області звертають увагу громадян, що у разі втрати (зіпсуття) реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у тому числі якщо паспорт громадянина України також втрачено) фізичній особі необхідно:
1. Отримати у територіальному органі Державної міграційної служби України в установленому порядку новий паспорт громадянина України, замість втраченого або викраденого;
2. Подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (далі – Заява за ф. № 5ДР) (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822) до:
– податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи;
– будь-якого податкового органу якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.
Для заповнення заяви за ф. № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.
Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія – необхідно пред'явити документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.
Термін внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номеру облікової картки платника податків:
– до 3-х робочих днів – у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;
– до 5-ти робочих днів – у разі звернення до будь-якого податкового органу.
Для отримання картки платника податків, що засвідчує присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків необхідно пред'явити податковому органу до якого подавалась заява за ф. № 5ДР, паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.