Мінекономіки запустило бета-версію платформи “Пульс” для збору зворотного зв’язку від бізнесу
Мінекономіки запустило бета-версію платформи “Пульс” для збору зворотного зв’язку від бізнесу
Пульс - онлайн платформа для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою. Мета платформи - створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг. Тепер кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава, та попросити допомогу з вирішенням проблем, якщо вони виникли. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.
“Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців. Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на Пульсі. Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу ми відцифровуємо та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців).
У планах інтегрувати “Пульс” до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів”, – зазначила Перша віцепрем'єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко.
Що можна робити на платформі?
- Залишити відгук і отримати допомогу
- Проголосувати за пріоритетні проблеми
- Переглянути аналітику звернень
- Відслідковувати статус обробки заявки
Система складатиметься з чотирьох компонентів — основної форми для звернень, дашборду, голосування за найбільші проблеми для бізнесу, та особистого кабінету підприємця.
В основній формі для надання відгуку підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис.
Після цього підприємцю запропонують пройти опитування щодо умов для ведення бізнесу та оцінки роботи державних установ. Далі за бажанням звернутися до держави - попросити про допомогу у вирішенні питань, якщо вони виникли, дати пораду щодо покращення бізнес-процесів або позитивний відгук з власного досвіду.
Ці звернення спрямовуються до Урядового контактного центру, де обробляються як звернення громадянина, або у складних випадках — до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій.
Голосування. Допоможе визначити проблеми підприємців, які потребують вирішення з боку держорганів у першу чергу. Інструмент дозволяє оперативно зібрати пріоритети бізнесу та зрозуміти, що є найболючішим на даний момент. Варіанти, які наберуть найбільше голосів, будуть передані на розгляд Раді з підтримки підприємництва в умовах воєнного стану для подальшої роботи.
Дашборд - інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Вони доступні для всіх відвідувачів сайту.
“Пульс - це не просто онлайн платформа для скарг і пропозицій. Пульс має стати консолідованим голосом підприємців і джерелом даних для реформ. Ми створюємо Пульс як прикладний і прозорий інструмент взаємодії бізнесу з державою та держави з бізнесом, який відображатиме реальний стан бізнес-клімату в країні”, - коментує Олександр Циборт, Заступник Міністра економіки України.