Відбулося засідання робочої групи з питань формування проєкту бюджету Березнівської міської територіальної громади на 2025 рік
Триває підготовка бюджету Березнівської міської територіальної громади (далі – міський бюджет) на 2025 рік. Новий кошторис готується в умовах війни, а отже, основним чином зумовлений викликами, заходами і потребами сьогодення та орієнтований на проведення оптимізації витрат розпорядників коштів бюджету шляхом виключення непріоритетних та неефективних витрат; здійснення бюджетними установами заходів, спрямованих на максимальну економію та раціональне споживання енергоносіїв; впорядкування чисельності працівників бюджетних установ.
27 листопада 2024 року відбулося засідання робочої групи з питань формування проєкту бюджету Березнівської міської територіальної громади на 2025 рік, утвореної розпорядженням міського голови № 209 від 12.09.2024. До обговорення були запрошені члени робочої групи та головні розпорядники бюджетних коштів.
Відкрив засідання керівник робочої групи – заступник міського голови Богдан Дроженець, який ознайомив робочу групу з планом роботи та з особливостями складання проєктів місцевих бюджетів на 2025 рік в умовах воєнного стану.
Заступник начальника фінансового управління Оксана Попач ознайомила присутніх із попередніми розрахунковими показниками надходжень податків і зборів до дохідної частини та з особливостями формування видаткової частини міського бюджету на 2025 рік.
У ході обговорення членами робочої групи розглянуто попередні розрахункові показники видаткової частини міського бюджету, сформовані відповідно до потреби, визначеної головними розпорядниками бюджетних коштів на 2025 рік, а також детально обговорено нагальні потреби установ на плановий рік, забезпеченість граничним обсягом, додаткову потребу у коштах.
За результатами роботи робочої групи доручено фінансовому управлінню міської ради розробити проєкт рішення міської ради «Про бюджет Березнівської міської територіальної громади на 2025 рік» та подати його на схвалення виконавчому комітету Березнівської міської ради.